Monday, July 22, 2013

CT bersama Seri Dewi dan KELUARGA


Assalamualaikum. Salam manis dan selamat bertemu kembali buat semua teman-teman dan pengunjung Dapur CT. Semoga teman-teman semua berada dalam keadaan sihat-sihat saja ye. Dalam diam sudah 13 hari kita berpuasa rupanya, sudah hampir di pertengahan Ramadhan. Cuma tinggal separuh bahagian lagi untuk menyempurnakan ibadah puasa kita pada tahun ini. Dan itu juga bermakna, Syawal semakin menghampiri kita. CT pasti ramai juga yang sudah mula sibuk dengan persiapan menyambut Syawal. Dan mungkin juga ada yang sudah mula membuat kuih dan biskut untuk menghiasi meja tetamu di hari lebaran nanti.

Bagi yang meminati biskut raya tradisional dan biskut-biskut jenis lama, CT harap semoga apa yang CT kongsikan kepada Majalah Seri Dewi dan Keluarga keluaran bulan Ogos 2013 dapat memberi sedikit idea kepada teman-teman. Terdapat 8 resepi CT di dalam majalah tersebut yang CT harap sedikit sebanyak dapat memberikan idea kepada teman-teman yang sedang tercari-cari resepi biskut-biskut lama ini dan seterusnya mencubanya nanti ye.

CT ucapkan terima kasih kepada pihak Kumpulan Majalah Karangkraf kerana sekali lagi sudi menghubungi CT dan menampilkan resepi CT dalam satu lagi majalah terbitan kumpulan penerbitan mereka (selain MIDI dan RASA). InsyaAllah, selepas aidilfitri nanti CT akan cuba merealisasikan projek terbaru dengan pihak Karangkraf. Doa kan semoga semuanya berjalan lancar ye.

Tidak berbicara lebih panjang lagi, CT mohon berundur diri dulu dan sebelum menutup bicara, terlebih dulu CT minta maaf sebab CT tidak muncul sepanjang minggu yang lepas disebabkan kesempitan masa. Bagaimanapun, CT akan cuba untuk menghabiskan baki entri yang masih tertunggak secepat mungkin ye. Sehingga kita berjumpa lagi nanti, salam sayang dari CT... daaaa..



5 comments:

  1. Salam,Siti.. I'm so proud of you .. I don't have to looking to another place to find a perfect cookies for Hari Raya ..just klik on your's pages than.

    ReplyDelete
  2. sedapnya tetel..
    wat masak apa pun sodapp je

    ReplyDelete
  3. sedapynyer...boleh belajar masak nie......Thanks...kembali ke blog saya

    ReplyDelete
  4. Tahniah...dpt masuk majalah ngn respi cookies yg cantik di mata dan sedap di mulut.keep it up

    ReplyDelete
  5. "If you don't get out within the first second, you're toast."


    gamja888.COM
    youube.me
    instagrme.COM
    internetgame.me
    Instagrme.net
    instagrme.live
    Instagrm.me
    youubbe.me
    naverom.me
    facebokom.me

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...